svaren på frågestunden

Okej, det blev inte så jätte mycke frågor men tack till er som ändå ställde nån/några frågor ! :) 

Postat av: amanda
1. om du fick ta med dej tre saker ut till en öde ö , vad skulle de va?
sv: jag tror nog : mobil, kompis & en båt så jag kommer hem :D haha

2. hur kan du va så söt? (aa)
sv: haha tack, nej hur kan du vara så söt ? :)

3. vad skulle du göra om du var chef för McdDonalds ? (HAHA jag har tråååååkigt)
sv: då skulle jag sänka priserna, gratis påfyllning & göra det bäst (A)

4. kan du inte börja med videoinlägg? :)
sv: haha nej jag tror inte det, man skämmer bara ut sig + att jag
känner mig som en idiot som sitter & pratar med kameran :D 

Postat av: linneaaaaaa avander
1. Kan du börja med videoinlägg med minst ett i veckan? =) <3
sv: haha nej tror inte det, jag känner mig som sagt som en idiot :D

2. Kan du göra en film när du sjunger snälla? <3
sv: hihi, nej jag suger på att sjunga. Du får ju höra på teatern (a)

3. De tio bästa vännerna du har? Eller alltså, de 10 som är dina närmaste :)
sv: jag har många bra kompisar sen vet jag inte riktigt. haha xd  iallfall du & amanda

4. När fyller du år?
sv: jag fyller år den 23 mars

5. vArför är jag cool? :)
sv: för att du är med mig D:

Postat av: maaaaaria
1. favoritlåt/band ?
sv: det är olika, beror på men just nu är det låten broken strings :)

2. tänker du ha blont igen i sommar ?
sv: nej faktiskt så tänker jag inte det, jag ska vara brunett :d

3. älskar du mig ? :D
sv: ja det gör jag, har gjort det i snart två år sötis :)

4. några bloggar du läser i stort sätt varje dag ?
sv: Linneas, din, Pernillas, Adas & fler :D

5. bästa pojkvän nååååågonsin ?
sv: jag är inte så mycket för kärlek så vet inte .

6. är du kär i någon ? (a)
sv: ah lite men inte mycket alls :d

7. kan inte du börja videoblogga ?
sv: ahah åter igen nej :) eller kanskekanske

8. HUR KAN DU INTE TYCKA ATT TAYLOR LAUTNER ÄR SNYGG?! JAG MENAR HALLÅ!
sv: haha nej han är inte det :) tur att alla tycker olika ;)

Postat av: elin
Hur gammal e du ? :)

sv:  jag är 13 år, fyller 14 den 23 mars :)

Postat av: Sandra
vad gör du helst en lördag? =D
sv: det beror på, men jag tycker det är skönt att
baar vara hemma & ta det lungt :)

Postat av: Tove
Sommar eller vinter ?
sv: det beror på, jag älskar att åka skidor & snowboard men
älskar också sommarlovet, men kanske lite mer sommar :)

Hur länge har du haft bloggen ?
sv: den hära bloggen har jag haft sen november förra året. Men jag
har haft många bloggar !

Hur många besökare har du varje dag ?
sv: det är olika, men jag brukar oftast ha mellan 50 - 70 läsare :)
ibland mer eller mindre ! 

Postat av: .
när fyller du år? :)
sv: igen, haha jag fyller år den 23 mars :)

hur många syskon har du? och vad heter dom?
sv: jag har en lillebror som heter Henrik

favoritfilm?
sv: jag har många favoriter, jag gillar beck & the oc.

favoritfärg?
sv: beror på vad, men gillar brunt, grönt, gult, rosa, blått & mer :D

favoritbok?
sv: det är lungt i taket lyser stjärnorna & det fattas en tärning,
rekomenderar dom verkligen :)

favoritdjur?
sv: det är nog katt, har ju två katter :D

fin blogg :)
sv: tack så jätte mycket <3

hoppas ni blev nöjda med svaren :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0