ska sleepa nu

Vart har alla besökare tagit vägen? Hade dubbel så många för någon dag sen..
Äre min blogg som är jävligt tråkig eller äre att dom kanske inte varit inne på datan?
Vad tror ni? & om den är dålig, vad ska jag ändra på då? Ge mig gärna förslag. (a)
Sötnosar, nu ska jag faktiskt ta och sova. Vill inte försova mig som i morse.
Imorgon ska jag vara med Amanda, hon har ju fått en katt så den ska jag få se sen
Ska vi plugga till ett svenskaprov & göra en sak som har med elevrådet att göra x)
BLoggar kanske där, det märker vi ju. Men är inte där så jätte sent för måste hem
& städa mitt rum lite (jag vet att jag gör det typ varje dag men jag småstädar ofta
istället för storstädar sällan) Vet inte varaför jag säger det men jaja :d
GODNATT !

i somras med Amanda,
saknar !


Kommentarer
Postat av: linnea

den är as bra som den är :)

<3 tycker jag iallafall.

2010-02-03 @ 11:04:33
URL: http://linneaavander.blogg.se/
Postat av: Anonym

va är det för badställe ni är på på bilden??

2010-02-04 @ 18:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0