saknar

Jag kommer ihåg i sexan, då var jag & Maria som tightas, vi två gick i samma klass, då skulle Pernilla börja där & jag blev lite rädd för att ni två skulle bli alldeles för tighta & lämna mig ensam. Men så blev det inte, vi alla tre blev sjukt bra kompisar och ibland kan jag faktiskt erkänna Pernilla att jag & Maria dissade dig, men jag vet inte varför det blev så.. Förlåt. Hursom helst så vill jag bara säga tack för den tiden då det var vi tre mot nästan allt i världen. Jag saknar tiderna då det var vi tre, jag mådde så jävla bra och jag visste vilka jag skulle vara med, men nu är jag ibland osäker. Jag vill kunna spola tillbaka tiden till då det var vi tre för att vi hade något speciellt tillsammans, något som jag aldrig kommer att få uppleva igen. Jag älskar er två lika mycket som jag gjorde för ett år sen bara att jag inte vet hur jag ska visa det, det känns som om att ni tycker att jag är helt cepe så fort jag säger något, men jag vet inte. jag både älskar & saknar er som sagt.


Kommentarer
Postat av: pernillA

saknar också som fan matilda.. <3

2010-02-15 @ 19:55:08
URL: http://jau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0