några saker ni kanske inte visste om mig

- jag hatar griskött, senap, leverpastej, oliver, drickyoghurt, blodpudding & pomac
- jag hatar att skriva med blyertspennor (därför har jag alltid bläck)
- jag älskar alla årstider lika mycket, fast på olika sätt
- linnea & emelia är mina bästavänner
- mitt favoritämne i skolan är matematik
- jag är rädd när jag är med någon som är modig & när jag är med någon
rädd är jag modig. helt cepe!
- jag har aldrig brytit någon kroppsdel, bara stukat
- jag har bara varit riktigt kär 2 gånger
- jag vill ha tandställing, för att det är coolt + att man får skit fina
tänder när man tar bort den :)
- jag älskar att hitta på saker & att inte bara sitta hemma
- jag kollar aldrig på teve, eller jag har gjort det nu när det
har varit robinson. aldrig annars !
- jag tycker att det är jätte pinsamt att fylla år

Hoppas att det är någonting som ni inte visste om mig innan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0