mjusic


broken strings - James Morrison & Nelly Furtado


Kommentarer
Postat av: Paulina

svar: hahah taack, jaa egentligen är det ganska häftigt eftersom det är väldigt unikt men de är inte världens roligaste och jag har alltid varit längst;) men det är underbart på basketplanen kan ja säga;)

2010-02-13 @ 21:40:47
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/
Postat av: linneaaaaaa avander

AASSÅ WTF! alltid när jag går in i din blogg o du lagt upp en låt så sitter jag och lyssnar på den :o <3

stört!

2010-02-13 @ 22:09:13
Postat av: linneaaaaaa avander

asså, att jag lyssnar på den innan jag kollar din blogg, o då har du lagt upp exakt samma .. <33 de är coolt. ;o

2010-02-13 @ 22:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0