gud vad jag är tråkig ..

KLASSEN 
vem känner dig bäst? - emelia tror jag  
Är några i din klassen tillsammans? - det tror jag inte,
Vem är bäst på att sitta framför datorn? - typ alla (a)
Vem är mest omtyckt av eran gympa lärare? - haha vet inte,
Vem fjäskar mest? - julia wennmark sötis x)
Är det någon som är kär i eran lärare? - det får vi väl hoppas



Vem tror du kommer gå ut med högst betyg? - många ;)

Vem vågar skilja sej från mängden? - ett få antal
Vem låter mest? - emelia när hon blir 'mobbad'
Vem pluggar mest på fritiden? - typ aman :P
Vem har du känt längst och hur länge? - alex, anton fler sen dagis
Vilken tjej är mest omtyckt bland killarna ? - i dont know
Vilken kille är mest omtyckt bland tjejerna? - haha
Vem är wannabe? - (inga namn)
Vem kollar på barnprogram? - typ killarna x)
Vem är wannabe Pippi? - lätt jag
Vem är alltid glad? - alla har sina deppdagar
Vem blir alltid färdig med proven först? - typ pernilla eller nått
Vem har sömnproblem? - bryr mig inte
Vem säger daaaah oftast? - ingen tror jag
Vem glömmer alltid att göra läxorna? - i dont know
Vem beter sig vuxnast? - kanske lasse
Vem lyssnar på Kent? - hihi jag :$
Vem lyssnar på Carola? - öhh ?
Vem sjunger bäst? - linnea tror jag :)
Vem kan prata flest språk? - vet inte



Vem är pipigast? - emelia är ju en kyckling så ah xd
Vem kan slåss bäst? -eddie :D
Vem tål inte mjölk? -  ingen som jag vet

Vem är dampigast? - jag & emelia
Vem är busigast? - jaag :D haha nej vet inte
Vem är längst ? - jag (a) nej men eddie
Vem är
kortast ? - emelia, haha nej men vet inte

blev en massa vet inte men aah xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0