min & emelias friluftsdag

Idag var ju ishallen stängd idag så då skulle vi åka utomhus på en fotbollsplan
men jag & Emelia ville inte det så vi gick på promenad, vi gick till pulkabacken &
til centrum. Och när vi kom till centrum så satte vi oss uppe vid leksakerna eller
vad man kallar det & åt våran lunch. Hahah x) Sen köpte jag choklad (inte tjock)
sen gick vi tillbaka till pulkabacken & åkte pulka typ två gånger & andra gången
åkte vi hela vägen uppifrån & fyfan, vi typ snurade runt & det skvätte snö
överallt och ah. Sen fick jag as ont i svanskotan. Inte okej, sen gick vi till tillbaka
till bussen. :)

hackstabacken


haha jag är grym :o


några vid pulkabacken


yeye :D


julia sötis


påväg till centrum eller nått


love you


föralltid


i centrum


jag är snygg tönt


Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: vad härligt att höra =D

jodå det rullar på =)



vad gör du då? =)

2010-02-08 @ 17:48:34
URL: http://sandravanilj.blogg.se/
Postat av: eemms

hur fan går " vick e " ? ;O <3

2010-02-08 @ 17:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0