är hos älsklingen nu

Hejhej sötnosar! Är hemma hos Emelia nu, jag ska ju sova här inatt eftersom att det är friluftsdag och vi börjar halv tio. :) Vi har inte gjort så jätte mycket, eller okej. Saken har tvättat sin hårförlängning & så har vi gjort mig blond med hennes hårförlängning & lite mer skit (A) Men idag i stan köpte jag två ar strumpbyxor, ett linne, en mjukisdress, örhängen & en väska. Visar bilder på det imorgon eller nått. Om ni vill ? ^ Men nu ska jag sociala mig med Emelia innan hon slänger ut mig ur huset :D Hon är inte arg. :) Bloggar mera sen. pusspuss 

 


jag älskar dig & det kommer jag alltid att göra


Kommentarer
Postat av: linneaaaaaa avander

sv' men jag suger på de o ååååh -.-<3

de är din blogg som är bra. :)<333



SEXI MAMAS! :D <3

2010-02-07 @ 20:11:51
Postat av: Erica

tack så mycket :D

2010-02-07 @ 20:12:04
URL: http://eaud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0