8 saker du kanske inte visste om mig

1. Jag älskar Linnea mest av alla i hela världen,
2. Jag mår alltid dåligt, men visar det inte för nån
3. Jag är skit rädd för att jorden kommer att gå under 2012
4. Mina favoritaffärer är gina tricot & bikbok
5. Jag är 169.5 och jag ska inte växa mycket mer ;/
5. Jag är rädd när det går för fort tex. när jag cyklar
men jag älskar när det går fort på karuseller :)
6. Jag tycker det är läskigt att vara ensam hemma på
kvällarna, så jag tänder typ alla lampor & sätter på musik
7. Jag har svårt att gå upp på mornarna, vilket leder
till att jag ofta försover mig. Men kommer ändå inte
sent till skolan som tur är :D
8. Jag kan lyssna på en låt om & om igen i flera dagar


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Du behöver nog inte vara rädd över att jorden går under 2012..

2010-02-14 @ 14:09:39
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: philip :)

jag visste allt de där :)

2010-02-14 @ 15:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0