till livets mening

linnea, alla underbara år med dig måste seriöst vara dom bästa
åren i mitt liv. utan dig hade jag inte varit någonting. du är
liksom luften jag andas, det skulle aldrig gå att leva utan dig.
det vet jag, som hur ofta skulle jag skratta utan dig? nej aldrig,
för att jag mår mst utan dig, när det blev missförstånd och du
blev as sur på mig.. jag hade inte gjort någonting & jag mådde
så jävla dåligt. jag var sjukt ledsen, för att jag behöver dig
för att kunna leva & det måste du lita på .. jag kommer alltid
att stå vid din sida & stötta dig när du behöver mig, det behöver
du aldrig tvivla på . 5 år med dej nu älskling, allt skulle bli
grymt mycker lättare om du kunde förstå att du betyder mest
 för mig av alla på hela jorden baaby /
din matilda flyborg


Kommentarer
Postat av: linnea

matilda du betyder så otroligt mycket

du vet inte hur mycket jag älskar dej!

tack för alla minnen tillsammans !

<3

2009-11-24 @ 14:59:29
URL: http://linneaavander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0