några saker ni kanske inte visste om mig

- jag är 167.5 cm lång
- mitt absoluta favorit ämne är matematik
- jag är cool
- lakris är favoritgodiset
- jag åker utomlands varje sommarlov
- emelia är den ända av alla mina kompisar som jag är lik (inte utseende)
- jag är as rädd för att världen ska gå under 2012
- när jag blir stor vill jag bli arkitekt i kalefonien
- mina föreldrar är skiljda sen ettan/tvåan
- min neutrala hårfärg är typ grå/ råttfärgat
- förut hade jag verkligen sämst självförtroende, men det är bättre nu
- jag är inte dirket den som är den tysta i klassen :P
- har bara vart kär på riktigt en gång, & det är nu
- jag går på teater med världens bästaste grupp
- jag har sjukt bra lärare (för er som undrar) :d
- linnea, emelia, sofie, alice & juliaw är meningen i mitt liv
- jag har 250kr i månadspeng -.-
- mina favoritfilmer är ' i skuggan av värmen & jakten på lyckan'
- i taker lyser stjärnorna, det fattas en tärning
& bakom stängda dörrar är mina favoritböcker
- jag har bloggat i lite mer än ett år
- jag och alice har gjort en låt
- jag har vart nära ¨på att lämna livet för ungefär ett år sen
- jag älskar att fotta, men suger på det
- jag fyller år sjugiotredje mars
- jag säger mycket egentligen inte menar ;/
- jag är född i uppsala
- mina favorit affärer är gk, hm & bikbok
- jag älskar att kolla på bio
- utan maria hade jag inte vart ett skit  

så det var lite grejer, hoppas det var nånting ni inte visste :d


muppbild -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0