love and hate it

I L O V E I T :
- mörkret, visst det kan vara lite 'läskigt' när man går hem men jag älskar att det är mörkt när man slutar. vet inte varför, det är bara så :)

- bikbok, har snyggaste kläderna, nästan alltid rea & aah helt enkelt bäst.

- julafton, få umgås med familj & släktingar. äta god mat, få paket & ge bort paket! Underbar dag.

och tillslutligen måst jag få hissa linnea avander - haha, nej men jag vill bara säg att jag älskar dig hjärtat.

I H A T E I T :

all jävla reklam överallt, spotify, teven, msn, nej överallt . ursh -.-

- vaccinet mot baconfeber, visst man blir inte sjuk av sjävla svininfluensan men vafan. en har dörri sverige & man får ont i armen... är ändå glad över att jag tog det.

- alla som ska härmas, snälla. om någon hittat en klädstil dom gillar så ska alla härma dom?

- löss, ursh. hatar det, nu har jag inte haft det på  jätte länge, glad för det.


Kommentarer
Postat av: linnea

haha matilda jag trodde du var seriös om det där med den där fula tröjan i min blogg först hhaha :D



sötnos älskar dej <3

2009-11-29 @ 18:55:56
URL: http://linneaavander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0