3 pics


andreas - daniel - matilda
när det var vi tre genom livet var det så sjukt mycke roligare
att leva än vad det är nu, jag mådde grymt bra & behövde inte
tveka på vem jag skulle vara med. klassresan med er var så underbar,
den här bilden får mig verkligen att minnas alla stunder vi tre
har delat tillsammans. dom är så jävligt underbara. jag vill spola
tillbaka tiden då det var vi genom livet, jag vill bara att ni
ska veta att jag älskar er tv enormt mycket ..


matilda - julia - amanda - emelie - hanna
hah ashit vad små vi är på bilden, älskar bilden. den väcker så sjukt många
underbar minnen, jag vill verkligen att det ska vara vi fem igen. det var
verkligen underbart att få dela mitt liv med er i ungefär 5/6 år. men nu är
det över när det gäller oss fem och jag vill verkligen inte att det ska vara
så .. men bara så ni vet så älskar jag er exakt lika mycket som jag gjorde för
två år sen ..


ni måste vara den största anledningen till att jag är den jag är idag.
alla sjuka minnen med er, dom går inte att förklara med ord, aldrig!
vissa av er har jag kännt i 11/12 år nu. jag kommer aldrig att glömma
alla år med er, älskade klass  jag älskar er gånger tuusen ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0