vet ni

att jag gillar inte hatar verkligen sånna som ska härma mig med vad det än gäller, eller det är inte så att folk bara härmar mig, utan andra också. jag försöker verkligen att inte göra det & jag tycker jag lyckas bra.. men då är det vissa som härmar mig, åh jag blir så jävla trött, okej jag tog ett test om hur mitt år 2009 hade varit, okej då härmade jag en, men jag känner inte henne hon bodde typ i skåne. & dan efter så hade sriöst alla mina kompisa som bloggar den, visst om en tar den tycker jag det är okej, men alla? as irreterande, och sen tex så började en tjej i min klass med sin egna stil att ha coola & färgglada tjocktröjor & det hade ingen annan men nu går alla runt i såna -.- asså jag fattar inte, det är roligare att ha sin egna stil & nu har jag fått en klocka i julklapp & om typ alla går runt med klockor inom kort kommer jag fan seriöst bli sur, inte på dom men ändå. jag är trött på det. okej det ät väl kul att dom gillar det men ändå.. man måste hitta sitt egna. -.-

Så, hade lust att skriva av mig vad jag tycker :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

that's the life .. du kanske härmar någon hela tiden fast du själv inte vet om det

2009-12-26 @ 21:20:31
Postat av: matilda

haha aah du .. ah det gör jag säkert, kanske någon i lappland eller nått? inegn av mina kompisar iallfall, isånnafall kanske en träja eller något, inte allt dom har :o

2009-12-26 @ 21:37:31
URL: http://mflyborg.blogg.se/
Postat av: gustavÅÅgren

(Y)<33

2009-12-27 @ 22:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0