underbar dag med underbar klass

hejhej ! nu är  jag hemma igen, har haft det underbart roligt idag.

Först så samlades vi vid skolan, sen tog vi bussen till centrum & därifrån roslagsbanan. haha, på bussen & på tåget åt vi frukost (a) eller vi fick mackor och festis. Men iallfall när vi kom fram till stan tog vi tunnelbanan till gamla stan, sen gick vi till nobelmuseet. Där satt vi & lyssnade på någon tjej som berätta lite, sen gick hela
klassen ner till en verkstad där och så skulle man göra som en helikopter till ett ägg för att vi skulle släppa ner det. haha, jag, amandeep, julia, niklas & pernilla var i en grupp. vi ägde, eller okejdå. det gick iallfall inte sönder- det var typ ett ägg av fem som gjorde det. haha, vi äger. Men efter dte så fick vi gå fritt i gamla stan i typ en timme, då gick jag, julia, hanna, amanda & pernilla till expresso house. Dom åt typ macka & aah. Sen gick jag pch julia och köote lite julklappar, vi kpte blandannat ett hjärthalsband till varandra. as fint, så det kommer jag nog ha på mig typ hela tiden :D Sen efter det så drog hela klassen til stadshuset, där tog vi lite kort och sånt sen gick vi in och hade en guid som berättade lite i typ 45 minuter, sen vare slut då tog vi flera kort (typ hela klassen) sen gick vi alla till drottninggatan och där fick vi gå runt i typ 50 minuter tror jag det var. Då gick jag & julia till donken (a) hade inte ätit något så åt då. haha & maria, natha & julia var sena när vi skulle samlas så magnus ba: men vi gömmer oss så sprang bakom typ en vägg hela klassen och så ringde dom så sa vi att vi var nere vid tåget så dom fick typ panik men sen så gick vi ner til ltunnelbanan så var dom där, haha dom hade paaanik verklligen. Men se så började vi åka hem. laddar upp några bilder, orkar verkligen inte ladda upp alla det är typ 200 någonting. juste vill också säga att jag verkligen älskar er klass. <3

jag & våran snygga helikopter om man kan kalla det så .



underbara klass <3


ballaste eleverna & skönaste läraren ever ! :D

blogg.se dampar, får ladda upp flera någon annan gång eller om ni som vill se
mera bilder bara kolla på min facbook ? :) kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0