tio underbara flickor

det finns vissa i ens liv som betyder så sjukt mycket mer än alla andra. jag har 10 underbara flickor som har hjälpt mig fram till den jag är idag. Jag älskar er på ett eller annat sett. Ta åt er av texten flickor..

linnea avander - älskling, du betyder så jävla mycket för mig. Jag mår verkligen så jävla bra när jag är med dig, det är ifrån dig jag får all energi. Jag skulle aldrig klara mig utan dig, det vet. Sen äre så jävla bra att ha någon som dig att kunna berätta saker för, för man var att det stannar hos dig & sprids inte. tack för att du finns sötnos. tvivla aldrig på oss. bästis ! alice bergqvist - baby, kommer du ihåg hur allt började? det gör jag. helt galet pinsamt. Men det var det verkligen värt för att du är så jävla underbar alice. jag kommer aldrig släppa taget om dig. det lovar jag dig. julia båryd - du kommer alltid att vara en av dom finaste i mitt liv, jag verkligen älskar dig. vad äre? typ 5 år? iallfall underbara år, och det är för att du kom in i mitt liv. innan du fanns här för mig visste jag inte vad ordet lycklig betydde. i love u! emelia ljung - gumman, dig kan jag lita på och det vet jag, men förlåt för att jag behandlar dig såhära. jag har inte tänkt på det så mycket men det är fan hemskt, jag fan kränker dig. men jag tänker inte på att du kanske tar det seriöst? och det hoppas jag verkligen ite föt om jag skulle förlora dig skulle jag ha jävligt svårt att kunan fortsätta kämpa. tvilling, jag behöver verkligen inte spela någon när jag är med dig. filippa graesen - sötnos, jag saknar dig. i sommar är det 7 helt underbara år med dig. så sjukt underbart. du ska veta att även fast jag inte visar det så är jag tacksam för att du finns vid min sida. emma loken - vi har kanske inte så många minnen tillsammans, men jag ska se till att dom blir sjukt många fler för att jag älskar dig & så vill jag att det ska vara föralltid. maria nordqvist - m&m är en av anledningarna till varför jag fortsatte kämpa, jag visste att det fanns hopp med dig vid min sida. utan dig hade jag inte varit den jag är idag, du betyder sjukt mycket. hedda larsson - okej, jag kan inte säga att jag älskar dig för att vi känner rinte varandra länge & det får mig verkligen att må piss för att jag verkligen älskade dig. jag vill kunna kalla dig bästavän igen, men det kommer nog aldrig gå igen. du har tröttnat på mig. du har gått vidare med mina kompisar, & det får mig att må dåligt det också. du har gått vidare med alla mina kompisar & lämnat mig? aja. saknar dig hjärtat. julia wennmark - gumman, vart fan ska man börja? jo! för typ 11 år sen. helt underbar känsla att det har vait du & jag i typ 11/12 år. helt galet. älskar dig julia wennmark. tvivla aldrig. sofie larsen - förlåt., jag behandlar dig som att du inte skulle vara en människa. det är så dålig stil av mig. jag hatar att jag är så. men jag ska försöka att skärpa mig för att du är verkligen en omtänksam person & jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0