stan imorgon då

har borstat tänderna nu, noga så jag inte får flera hål ! ska försöka stänga va datorn nu om det går, haha så jävla kul att snacka med alla galningar i åttan :o vi har snackat allt om matilda ego flyborg, MUPPEGOemme till din mamma är så ful till hur långa vi är till nu att jag ska skämma ut mig på forum , ahah dte är typ 230 kommentarer (a) vi är galna! men iallfall, vet inte när jag bloggar imorgon iallfall när jag kommer hem. vet inte när det blir eftersom att vi ska till stan men jag lovar att fotta mycket & lägga ut en del av bildera på bloggen, eller iallfall om ni är duktiga att kommentera. men glöm inte bort att rösta på mig på årets blogg imorgon också. WWW.ADADA.BLOGG.SE - sjukt snällt om ni gör det. men vi hörs imorgon sötnosar ! kisses from matilda


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har röstat på dig

2009-12-02 @ 23:04:31
Postat av: Rebecca

Hehe jaså :P

2009-12-03 @ 02:02:56
URL: http://augustchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0