skypetöntar

sittar & snackar med Maria och Gustav på skype, vi har snackat i ungefär 2 timmar! :P Börjar faktiskt bli trött, ska nog borsta tänderna & bädda ner mig i sängen. Eftersom att ska typ upp vid elva tiden imorgon -.- Tidigt .. Haha jag & Maria ska åka till centrum och handla godis & maybe hyra film, men vi får se. Sen kanske vi ska träffa Gustav och Jocke. Sen ska vi hem till Maria för att jag ska sova där :) det blir mysigt, det var ett tag sen sist :D Men jag bloggar mer imorgon sötisar! Kom ihåg att kommentera nu ❤


Kommentarer
Postat av: mAria

HIHI HELLÅÅÅÅ HÄNGROMPHAA :) nej men mina jeans var för stora (a) men du får ha kvar den för jag är så snäll idag! =) love you

2009-12-27 @ 00:21:03
URL: http://liifeofmaria.blogg.se/
Postat av: linnea

sv' matilda driver du eller du va skiiiit fin på den bilden ?!!!

2009-12-27 @ 12:00:05
URL: http://linneaavander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0