mitt tvåtusennio

här är lite om mitt liv år 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja faktiskt ..

2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga :$

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej ..

4. Dog någon som stod dig nära?
inte nära alls ..

5. Vilka länder besökte du?
cypern & finland

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
mitt barnbidrag (a)

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
typ alla :)

8. Vad var din största framgång 2009?
vet faktiskt inte
 
9. Största misstaget?
förlät en kompis,

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
jag gör illa mig hela tiden, typ 2-3 gånger per dag 

11. Bästa köpet?
har köpt ganska mycket, typ allt

12. Vad spenderade du mest pengar på?
klääder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
jag har blivit kompis med emelie igen,

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
mina & emelias (a)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
till& från men mest gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tänkt innan och sattsat på de jag verkligen ville

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
vet faktiskt inte ..

18. Hur tillbringar du julen?
hemma med familjen

19. Blev du kär i år?
mm

20. Favoritprogram på TV?
kollar typ aldrig på tv, kanske robinson

21. Bästa boken du läste i år?
i taket lyser stjärnorna & bakom stängda dörrar

22. Största musikaliska upptäckten?
Upptäcker nya låtar varje dag

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
kläder ?  ;)

25. Något du önskade dig men inte fick?
kommer inte ihåg

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
öppnade paket (A)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
det finns alltid någonting

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
det har varit beroende på hur jag kännt & mått typ ^

29. Vad fick dig att må bra?
mina underbara vänner + teatern

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
justin bieber är så jäävla söt :D

31.Vem saknade du?
emma, lina, nathalie, alice, amanda, julia, ida & mångamånga mer

32. De bästa NYA människorna du träffade?
NYA människor - ida, julia, emma & alice


Kommentarer
Postat av: ♥ Andrea - ORDFOTONVÄNNERDAGAR

SVAR: Haha, yes ;D <3 Tur att släkten ska dela med oss :P

2009-12-23 @ 19:17:27
URL: http://nittiofemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0