mina tankar om 2009 & 2010 (a)

Gud, snart är år 2009 slut, det är knapp så jag tror det. Har vart med om många roliga saker och träffat många nya kompisar ! Väntar ändå till 2010, då man kan börja om & sluta med det man ångrar, ta nya tag & ge allt för skolan, och kämpa på dagarna. Det kommer bara bli ljusare och ljusare nu, sen är det sommarlov ! åhh så underbart :) en sak som är säker är att jag ska tillbringa mer tid av mitt sommarlov på älsklingen Linnea för hon är så underbart rolig att vara med :d hah, om hon ens vill ? x) Men jag kommer sakna klassen galet mycket ! Okej, nu ska kjag inte tänka på det, dte är ungefär ett halvår kvar. Vill även tacka er alla människor som finns här för mig & stöttar till hundra. Ni betyder sjukt mycke för mig. Och alla ni som tar mig som en JÄVLA RESERV kommer jag fan skita i, jag hatar sånt.. 

jaja, juste! Jag har faktiskt en fråga till er, vad tror ni alla kommer säga? tex, flickor 010 eller 10? och vad kommer ni säga? - Jag frågade pappa vad han tror, han tror att man kommer säga 10, men det låter ju helt sär. Flickor 10? haha nej, bläh ! jag kommer iallfall säga flickor 010 :D hihi, bara så ni vet! kramkram


Kommentarer
Postat av: linnea

ja vi måste ses oftare då! :D



jag kommmer säga flickor 10 :D hahha, men min lillasyrra då, hon är född 2000, flickor 00.

jävla dubbelnolla hon är alltså (a

haha! :D

2009-12-30 @ 22:44:27
URL: http://linneaavander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0