kul liv,

skriv en person
.. som du älskar av hela ditt hjärta - älskar måånga
.. som alltid får dig på strålande humör - linnea avander <3
.. som får dig att le när allt känns tungt - emelia ljung
.. som är den omtänksammaste du vet - haha , linnea igen xd
.. som är en bitch - känner inga bitchar, alla jag känner är underbara
.. som är en föredetta bästa vän - maria, fast hon är fortfarande min bästis fast vi är inte alls lika tighta som förut ;/
.. som är din älskling - emelie messing :)
.. som är en riktig vän - linnea, emelia, emeliex2 & maria
.. som är den galnaste du vet - emelie persson ? (a)
.. som är din barndomsvän - alex, amanda, emelie, julia, anton & fler
.. som du saknar - emma loken 
.. som du har spenderat mest tid med - all my friends
.. som du tycker är snäll - linnea :D
.. som du har sportat med - julia <3
.. som du inte har träffat på länge -  nathalie blick
.. som du träffade idag - amanda & emelie :)
.. som du tycker är söt -  emelie messing
.. som du ska träffa när du gjort klart den här listan - TEVEN :D

haha linneas namn har repris några gånger (a) haha älskar dig & er andra på listan också :D


Kommentarer
Postat av: linnea

matilda jag älskar dej

mest även fast jag kanske inte visar det på

det bästa sättet.



saknar dej! :)

du och jag, lebbarna! hahhaa! <3

2009-12-26 @ 22:33:39
URL: http://linneaavander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0