juulafton (:

god morgon alla bloggläsare ! & god jul :)
hihi, igår hade jag jätte svårt att somna så jag satte
på en film men somnade inte ändå.. det är alltid
så för mig att jag inte kan somna när det typ är
julafton & minfödelsedag. :$ hur som helst har
vi varit och hämtat katterna hos mamma eftersom
att mamma kommer hit när hon jobbat klart &
jag ville att katterna skulle vara här ! :D haha.

men ska faktiskt ta en dush och göra i ordning mig,
kommer inte blogga mycket alls idag eftersom
att jag ska umgås med mina familj + att jag tror
inte att så många kommer läsa för att ni kanske
också umgås med er släk, familj & vänner .
men ni får ha en underbar julaftonallesammans !

pussar & kramar !

mihi <3

Kommentarer
Postat av: jennifer

söta kater ! <3333333

2009-12-24 @ 14:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0