jag älskar dig mest emelie








emelie messing, ett namn fyllt av kärlek, vänskap och lycka. ett namn jag aldrigaldrig kommer glömma för att den flickan med det namnet har förändrat mitt liv så himla mycket, på positiva sätt förstås. vi två har sjukt många minnen tillsammans, jag kommer inte ihåg allihopa för att vi har varit kompisar så sjukt länge, det är helt sjukt. men sen tog det bara slut ? inte bra, men nu är jag överlycklig för att det är matilda<3emelie igen, det är meningen i mitt liv, jag har inte många kompisar, men jag har dom bästaste och det är säkert. och du är en av dom. sötnos, du är min andra halva, den bra förstås, jag hoppas att du litar på mig för att jag kommer aldrig att svika dig för att jag älskar dig. jag är så jävla glad över att det är du och jag igen, jag ska se till att vi får världens underbaraste och galnaste minnen. <333 tack för att du finns där för mig <3/ din matilda :)


Kommentarer
Postat av: emelie'

MATILDA FYFAN ! -.- <3 :D

2009-12-20 @ 22:35:23
URL: http://emeliemessing.blogg.se/
Postat av: emelie

men tur för dig att jag älskar dig så mycket att jag låter dig ha kvar dom ;)<3

2009-12-21 @ 17:01:58
URL: http://emelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0