hiss and diss

❤ jag h i s s a r :
- skolan, okej det låter kanske konstigt tycker ni? men faktiskt, hur många kompisar skulle man ha? hur smart skulle man vara då? vad skulle man göra ityp 13år på dagarna? jag älskar faktiskt skolan, vännerna & lektionerna jätte mycket, jag är lycklig & mår bra i skolan. och ni som tycker att jag är helt störd får tycka det men som sagt jag älskar allt som har med skolan att göra.

- snö, det är mysigt, roligt & underbart :D det gör desutom att det inte är helt kolsvart kl. 15.00.

- apotekarnes julmust, seriöst godaste läsken ever ! den dära nygård är pissäcklig så ett stort plus till apotekarnes :)

:O
jag d i s s a r :
- ont i fötterna av pjäxorna. jag var & åkte skidor i lördags & hade mina pjäxor, shit. jag började nästan gråta, jag hade så otroligt ont i mina fötter, jag kunde knappast stå eller gå men som tur så tog jag med snowboarden. ;d

- lågt batteri på mobilen, brukar inte ha det så ofta men ändå. när jag väl har det så får jag panik, det känns som att jag typ ska dö när batteriet tar slut xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0