hiss and diss

det var ju ett tag sen sist så ah ;)

❤  i like

måste börja med att super hiss världens
underbaraste kompis, hon betyder så jävla mycket för
mig & jag kommer aldrig att sluta älska henne för att
med henne kan jag vara den jag är & jag mår så bra
när jag är med henne. Jag älskar dig linnea avander ..

hemmakvällar, bara vara hemma med familjen,
ha på sig vilka kläder som helst & bara ta det lungt :)

beckfilmerna, goosh ! jag har sett på dom flesta, dom är
ibland lite läskiga, roliga, spännande & helt enkelt bäst! haha,
älskar typ alla personer i filmen också ! :D

-.-  i hate

personer som härmar mig & andra! åh jag blir så trött på sånt.

kylan, shit vad det blir kallt. eller det är väl bra så snön
 stannar kvar men nej det är så jävla kallt hela tiden -.-

när det inte är kramsnö, bläh ! jag hatar att gå på det, det låter
helt äckligt i mig. Jag hatar att vara ute/ gå när det är sån snö -.-


Kommentarer
Postat av: linnea

<3 du är underbar !

2009-12-29 @ 22:11:54
URL: http://linneaavander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0