hemma nu

äntligen hemma. har vart hemma ett litet tag, det gick bra hos tandläkaren. hah anu är jag helt bedövad i munnen eller a halva munen & pratar as cepe. haha jag kan typ inte vissla eller något elller inte för att det stör mig dirket men ändå :) sen ser det också ut som att jag har tryckt upp en köttbulle i kinden x'd 

nej, nu ska jag ner och hämta någonting att äta, sen ska jag med en buss vid halv sju tiden till teatern.
dagens fråga : Har du haft hål i tänderna någon gång`? :) kram på er

man kanske inte ser det på bilden men det ser skit
roligt ut :d


Kommentarer
Postat av: linnea

nej bara dragit ur tänder och då var jag

också bedövad, as äckligt hahah :D <3

see you tonight ;D

2009-12-01 @ 18:25:15
URL: http://linneaavander.blogg.se/
Postat av: emeliA

japp ;) men jag hade ingen bedövning så det gjorde as ont ;o <3

2009-12-01 @ 20:12:17
URL: http://eeemelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0