freeeeedag

hello alla underbara bloggläsare, sitter hemma hos maria. Hon ska hämta lite grejer sen ska vi till centrum & sen hem till mig. Vi ska gtyp göra oss iordning hemma hos mig sen ska vi till nathalie. Hon ska ha tjejmiddag ikväll, hoppas det blir skit kul, fast det blir det alltid med flickorna. Eller iallfall med mig & emelia. hahah vi är fan galna. Som idag på bussen så när busschaffören stängde dörrarna så öppnade hon dom igen, haah det höll på ett tag. Ah nu vet ni hur roligt våra liv är, nej men det är det som är så sjukt med dig emelia. Vi gör tråkiga saker sjukt roliga ! Aja, idag så åkte ju vi först skridskor, haha jag var grym (a) Pontus försöktre lära mig att åka baklänges, men det gick sådär ... aja, sen så var vi i ishallen ett tag för jag, maria & julia orkade inte åka mer så vi tog av oss skridskorna och bbytte om. Sen åkte vi tillbaka till skolan hela klassen, då åt vi . haha vi åt med magnus. så jvla sköön alltså ! :) Sen hade vi spanska i typ 40 minuterm sen skulle vi ha haft engelska också men Madelene (engelskaläraren) var borta så då fick vi reda på hur dte gick på matteprovet sen slutade vi. As skön dag! men som sagt så ska ju vi iväg så jag kommer inte att uppdatera jätte mycket. Men hoppas ni överlever, och juste glöm inte bort att rösta på mig på årets på adas blogg. Gör det gäärna varje dag. K Y S S A R

älskar dig gumman <3

Kommentarer
Postat av: jennifer stambeck

sötaste maria och sötaste matilda !!! <33 :)

2009-12-05 @ 21:30:51
Postat av: matilda

:)

2009-12-05 @ 22:12:47
URL: http://mflyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0