emelie gästbloggar !

TJENA ! B) coola lilla emelie här :P tänkte bara skrive en fin liten text till min älskade matilda. jag suger på sånt här men men :) matilda, tack för allting du gjort för mig ! tack för att du lever och för att du finns där för mig. tro det eller ej, men jag har kännt dig sen vi va bäbisar men vi tappade kontakten .. men nu när jag är så nära dig igen tänker jag aldrig släppa taget, aldrig ! du får aldrig ens tvivla på att jag älskar dig matilda ! du är mitt allt och utan dej är livet inte värt ett skit. du är seriöst guldvärd, tro mig ! du sprider glädje och du lyser upp mitt liv. du är som en ängel sänd från ovan och jag är så otroligt glad över att det är du&jag. jag älskar dig mer än allt och jag lovar dig, hoppar du så hoppar jag. du är underbara matilda och jagälskardig ! / bara din emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0