bilder från idag





1, innan granen kom in
2, julgranen när den var klar
3, haha, pappa är galen :d
4, vårat 'fika'
5, jag & stjärnan (a)
6, ett ljus i granen
7, paket från mig & henke till mam&pap och från mig till han
8, paketen under granen ^
9, henke är typ överlycklig över att han ska få en hockeyklubba xd
10, vi är inte riktigt normala :o
11, when we played alfapet (a)
12, me gusta julmust <3

haha juste måste bara berätta en sak, ni vet när man köper julgran?
då ska den ju typ helst stå i en hink i garaget, så igår när vi kom hem
så ställde vi den i garaget & när vi skulle ta in den så hade vattnet i
hinken fryst, haha! äkta min familj att sånt händer, så vi fick typ kasta
hinken i typ en stentrappa xd hihi, galet värre alltså (a)

men nu när jag varit duktig och tagit bilder bara för eran skull så hoppas
jag att ni kommenterar ? (a) looove to you

Kommentarer
Postat av: Elin

Jätte fin blogg älskling! Saknar dig.. <33

2009-12-22 @ 23:26:43
URL: http://elintheresestarck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0